My beautiful girl » Hannah Hosseini
My beautiful girl » Hannah Hosseini

هاناخنده هاش خیلی شیرینه و بازی اسباب بازی ها و

حرکات باباش خیلی ذوق می کنه.....

  

 

 

 

 

 

این عکس موقعی که هاناگلی با کمک بالش می نشست و البته هیچ تعادلی نداشت و اگر مواظبش نبودیم از چپ و راست قل می خورد.

 

 



نظرات شما عزیزان:

کریم
ساعت2:31---23 مرداد 1391
عروسک قشنگ من قرمز پوشیده

رو رختخواب مخمل آبیش خوابیده

بابا یه روز رفته بازار اونو خریده

قشنگتر از عروسکم هیچکس ندیده

عروسک من چشماتو وا کن

وقتی که شب شد اونوقت لالا کن
پاسخ: سلام آقای مانعی معلومه که بابای مهربون وبااحساسی میشی ممنون ازشعرقشنگتون


آرزو
ساعت19:23---1 مرداد 1391
هر کاری میکنم نمیتونم لینکتون کنم سرویس دهی من بلاگفاست و کلا وبلاگایی رو که لوکس بلاگن لینک نمیکنه از این بابت عذر میخامم
پاسخ:ممنونم خانم خلیلی.وبلاگ بسیار زیبایی دارید موفق باشی


آرزو
ساعت19:20---1 مرداد 1391
سلام خانم عمویی،ماشالله هزار ماشالله دختر نازی درید،براتون آرزوی خوشبخختی میکنم
پاسخ:سلام خانم خلیلی ..متشکرم با آرزوی خوشبختی برای شما و خانواده محترمتون.


کریم
ساعت20:06---30 تير 1391

سلام خدمت خانم عمویی و خانواده محترم.امیدوارم که همیشه صحیح و سالم باشیدو زندگی خوبی داشته باشید.

پاسخ:علیک سلام آقای مانعی امیدوارم شما و خانواده محترمتون همیشه شاد و سلامت و خوشبخت باشید

وبلاگ خیلی خوبی داریدموفق وپیروزباشیدوتشکر بابت نظر شما.



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شده27 / 4 / 1391برچسب:, توسط ,maman hanna goli
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.